طراحی وب سایت

Wiki Article

چارچوب و فریم ورک رابط کاربری چیه؟ اصلا وجود داره؟ بوتسترپ شناخته شده ترین چارچوب طراحی رابط کاربری در دنیاست که ما در همه پروژه هامون توصیه اش میکنیم.

وب‌سایت یدک ‌لی یکی از وب‌سایت‌هایی است که طراحی‌ واکنش‌گرا دارد. فرقی نمی‌کند که شما با چه ابزاری می‌خواهید این وب‌سایت را ببینید.

  خیلی هم عالی! اما باید مطمئن شوید که متن وب‌سایت شما به اندازۀ کافی برای مخاطب خوانا باشد.

وقتی وب‌سایت شما در دسکتاپ نشان داده می‌شود، فضای زیادی برای نمایش تمامی این اطلاعات دارد؛ اما این فضا برای صفحۀ موبایل کمتر است و لازم است این نکته را در زمان طراحی واکنش‌گرا یا تطبیقی در نظر بگیرید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

موردی که اکثرا بعد از طراحی سایت دو زبانه فراموش می کنند، ترجمه درست تک تک صفحات و نه صرفا صفحه اصلی است.

ما هم در این مقاله از وبلاگ وبزی قصد داریم تا به‌طور کامل، از سیر تا پیاز این دو تکنیک طراحی وب را توضیح دهیم. فهرست مطالب این مقاله را در ادامه می‌ببینید:

محتوای وب‌سایت را در همۀ سیستم عامل‌ها به‌طور یکسان نمایش می‌دهد؛

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم مطالعه نمایید: طراحی وب سایت چیست؟ آموزش مراحل طراحی سایت برای افراد مبتدی

اکثر طراحان سایت خودشان اشاره می کنند که در مرحله طراحی، اصول سئو را رعایت خواهند کرد. اما اگر هم به این نکته اشاره نکرده بودند، خودتان قبل از استخدام فریلنسر طراح سایت، جویای این موضوع شوید که آیا پایه های سئو در سایت بنا می شوند یا نه؟ طبیعتاً فریلنسرهایی که سایت را سئو شده تحویل می دهند، به نسبت سایرین در اولویت هستند.

اگه دنبال یک سایت ارزان هستید میتونید به صورت رایگان انجامش بدید. کافیه یک نسخه از وردپرس رو روی سرویس میزبانی تون نصب کنید و بعد با خرید یک پوسته عمومی به مبلغی بین ۵۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان یک سایت ارزان داشته باشید.

اگر نیاز به یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات ویژه برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید، یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز نیز هست. بدین معنی که شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از منابع وردپرس استفاده کنید. منظور از منابع وردپرس امکاناتی مانند قالب ها، پوسته ها، افزونه ها و … است.

مثلا برخی از وب‌سایت‌ها، لینک‌های ناوبری را به پایین صفحه منتقل کرده و در قالب یک منوی افقی چسبیده نمایش می‌دهند.
هزینه طراحی سایت چند زبانه معمولا بر اساس نکات زیر متفاوت است:

اگه یه سایت خیلی ساده بخوایم، هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر در میاد؟

وب سایت شما باید هویت داشته باشد. طراحی سایت شما باید نشان دهد که کسب و کارتان چه باورها و ارزش‌هایی دارد.

سؤال سایت منبع و جواب آخر: بالاخره کدام را انتخاب کنیم؟ ریسپانسیو یا آداپتیو؟

در کل که گول قیمت های زیاد طراحی سایت رو نخورین مخصوصاً برای وردپرس ولی خب به هرحال بستگی داره از چه پلتفرمی و با چه سطح امنیتی و برای چه شرکتی کار طراحی سایت انجام بشه و نمیشه با اطمینان گفت که بله یه قیمتی رو روی هوا میگن.

این در حالی است که هنگام ساختن سایت با پرتال، تا زمانی که سایت شما فعال باشد می‌توانید از خدمات پشتیبانی ما استفاده نمایید.

همچنین سهم بازار وردپرس نزدیک به ۶۰ درصد از کل سیستم های مدیریت محتوا است و بقیه سیستم ها جمعا فقط ۴۰ درصد سهم بازار دارند.

هاست ها نیز باید دائما به روز شوند. بنابراین اگر هاست ماهیانه دریافت می کنید، برای استفاده از آن باید هزینه ای ماهانه بپردازید.

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم مطالعه نمایید: طراحی وب سایت چیست؟ آموزش مراحل طراحی سایت برای افراد مبتدی

وب‌رمز با نزدیک ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات وب، تبلیغات گوگل ادز و خدمات سئو را به طور حرفه‌ای منبع مقاله به عنوان راهکاری مناسب جهت افزایش بازدید سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد.

کاربر هیچ چیزی را از دست نمی‌دهد. در واقع طراحی تطبیقی به طراح این امکان را می‌دهد که از تصاویر و سایر محتواها با دقت بیشتری استفاده کند.

همچنین بهتره پس از راه اندازی به فکر دریافت خدمات پشتیبانی سایت باشید چون سایت یک موجود پویا و زنده است این سایت و بدون نگهداری ممکنه قابلیت هاش به مرور زمان کمرنگ یا حذف بشن.

در هر صورت چه از پوسته های معمولی اینجا کلیک کنید و چه از پوسته های سریع توئیگ بهره ببرید، نصب و راه اندازی وردپرس با انتخاب و نصب پوسته تموم میشه.

همکاری پابرجا میان تیم گوگل ادز نوین و مجموعۀ گوشی شاپ ثابت کرد موفقیت در تبلیغات گوگل با صرف هزینه‌های تبلیغاتی گزاف هیچ ارتباطی ندارد!
۵ مشکل نصب وردپرس که همین الان باید درباره ‌اون بدونین!

هر کدام از این سیستم ها مزایایی نسبت به دیگری دارد. با اینحال، انتخاب در نهایت به عهده شما خواهد بود.

همانطور که تجربه نشان می دهد، عواقب ناخوشایندی در انتظار شما خواهد بود. یک شرکت طراحی سایت همیشه متخصصان امنیت وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد و وب سایت شما را حفظ می کند.

پس از تائید شما، طراحان ما بر اساس نقشه‌های اولیه و هویت بصری کسب و کارتان، وب سایت شما را به صورت گرافیکی طراحی خواهند کرد و جزئیات طرح شما را مشخص می‌کنند.

در کل که گول قیمت های زیاد طراحی سایت رو نخورین مخصوصاً برای وردپرس ولی خب به هرحال بستگی داره از چه پلتفرمی و با چه سطح امنیتی و برای چه شرکتی کار طراحی سایت انجام بشه و نمیشه با اطمینان گفت که بله یه قیمتی رو روی هوا میگن.

دریافت مشاوره رایگان فهرست مطالب این مقاله وبسایت دو زبانه چیست؟

اما باید در نظر بگیرید برای زبان دوم و سوم در حالت سابدامین می بایست برای هر یک به صورت جدا بارگذاری محتوا و سئو کرد و در عمل مزیت سئویی خاصی برای دامین اصلی ایجاد نمی کند.

وقتتون بخیر، ببخشید هزینه یه سایت فروشگاهی داینامیک که با وردپرس هم طراحی شده باشه، چقدر میشه؟

سرورها کامپیوترهای خاص با سخت افزار قدرتمند و تنظیمات نرم افزاری ویژه هستند که در مراکز داده امن و مجهز (دیتاسنتر) با سرعت و دسترسی بالا به اینترنت قرار گرفته و برای میزبانی سایت ها و اپلیکیشن های وب و موبایل استفاده می‌شوند.

افرادی که قصد گسترش کسب و کار به خارج از کشور (ترجیحا کشور های همسایه) را دارند.

می توان گفت که هزینه سئو تقریبا برابر با هزینه طراحی وب سایت است و در اکثر موارد هزینه سئو چندین برابر هزینه طراحی وب سایت است.

اگه بخوام در یک کلمه جواب همه این سوالات رو بدم بهتره برم سراغ آمار و اطلاعات روز دنیا.

در ادامه به بررسی برخی مزایای اصلی طراحی سایت دو زبانه خواهیم پرداخت:

نکته: تکنیک طراحی وب ریسپانسیو هم برای کاربران و هم برای کسب‌وکارها مفید است. این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران، کارهای بیشتری را با گوشی و سایر گجت‌های هوشمند خود انجام دهند.

Report this wiki page